קוסמטיקאית טובה ואז אני יודע שעם כל המהלכים שעברתי בחצי השנה
האחרונה זה אתגר לגרום לשיער שלי להיראות מטומטם תוך ניסיון למצוא חברים חדשים ולמצוא עבודה.
לא מרגיש טוב עם השיער שלי לא מרגיש טוב לי או לחיי.
פוקס פירושה שכבעל מספרה, המספרה אינה המפתח לניהול חלק של סלון.
אתה צריך שילוב של מספרה טובה וסלון טוב.
תגלו שצריך להקים את המספרה הטובה ביותר כדי לגשר על הזמן שלוקח למספר להשיג לקוחות.
אחד הדברים החשובים ביותר שלקוח פוטנציאלי של סלון מחפש אצל סטייליסטית הוא מישהו שעובד במספרה.
הצגת הסטייליסטית שלך תעזור ללקוח להבין מי אתה ולמה עליו לסמוך על השיער שלך ועל הדימוי הכללי.
קוסמטיקאית טובה - על פי מחקר שנערך על ידי סלונים וסטייליסטים מקומיים
אחת הדרכים הטובות והאותנטיות ביותר למצוא סטייליסטים כיום היא באמצעות מדיה חברתית. עם כל כך הרבה פלטפורמות שיתוף חברתיות, מציאת סטייליסטית באינסטגרם היא התשובה לשברון הלב שלנו (אני מתכוון לשיער).
שתי הפלטפורמות החברתיות העיקריות שעליהן מפרסמים סטייליסטים וסלונים את עבודותיהם הם פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט. היכנס לחשבונך, חפש וגלול בין האשטאגים השונים כדי למצוא סטייליסטית בקרבתך.
יהיו לך מספר רעיונות למרפאות ומכוני קוסמטיקה
כדי להזין את ההשראה שלך בזמן שאתה כותב. לדוגמה, בחר סקירת סלון יופי אישי, ערוך אותה בסגנון שלך והעתק והדבק אותה. עזור לקוסמטיקאית האהובה עליך על ידי מתן משוב חיובי לגבי עבודתה הטובה.
ממליצה גם לבדוק סקירות של מספרות ומספרות מסוימות
אנשים רבים קוראים מספר ביקורות ומגיעים למסקנה שמגיע לסלון יופי הזדמנות לתת דירוג טוב, ושהקוסמטיקאית עוזרת להם בחיפוש. אני לא תמיד ממליץ על כל סלון, אבל אני הולך לאלה שמקבלים שירות עקבי ואיכותי.
דפי פייסבוק הם בחירה טובה בבחירת סלון מכיוון שביקורות ותמונות אינן כלולות באתר הסלון
הוא אומר. דף סקירת מספרות TreatWells שווה ביקור, כמו גם Trip Advisor אם אתם מחפשים לצאת לחופשה. אם אתה לא מסתכל על הדירוגים והתמונות האחרונים, פוקס לא חושבת שתמצא דירוג רע אצל המספרה.
הם רעיון מצוין
בחירה בטוחה ויכולים לחולל פלאים עבור לקוחות חדשים. לקוחות נוטים לאהוב דיבורים במספרה מכיוון שהם מרגישים שמטפלים בהם בתשומת לב ראויה. הם אישיים, לא פרטיים, רלוונטיים ונותנים לך ידע על הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלך.
סטייליסטית אמיתית חייבת לעבור הכשרה נוספת על מנת להציע ללקוחותיו את טרנדות השיער האחרונות
בקשו מעצבת רקע חינוכי או שהירשמו לקורס או לאירוע. ניסיון זה יטפח חוכמה וידע כאשר הסטייליסטית תמשיך את הכשרתה בטכנולוגיות וטכניקות חדשות כדי לעמוד בקצב עם טרנדים ותסרוקות משתנים.
כמספרה
עליך להיות יצירתי בכל עת על מנת להעיר את יופיין של הנשים המגיעות למספרה. ישנן טקטיקות רבות בהן תוכל להשתמש כדי לעבוד עם קהל לקוחותיך בסלון, אך רשימה של פוסטים הנמצאים בשימוש תכוף במדיה חברתית בהשראת ציטוטים במספרה ומספרה היא אידיאלית. אתה יכול להשתמש בפוסטים אלה כאסטרטגיה שיווקית למספרה שלך כדי לגרום לך להרגיש ולתקשר עם הלקוחות שלך.
למספרה טובה יש חזון של המראה שהוא רוצה ליצור, והוא משתמש במגוון טכניקות כדי להפוך את החזון הזה למציאות. הם מדמיינים סגנונות, צבעים ומאפיינים פיזיים אחרים של לקוחותיהם.
סלון
הממוקם בלב העיר, משרת את חובבי היופי כבר שמונה שנים עם שירותי גזירה, צביעה וסטיילינג. כשראיתי את אוטו גרנד הז'אן הראשון שלי לגזרה וצבע, ביקשתי גזרה פשוטה של הג'ינס שלי ואחריו נוסחת הצבעים המדויקת שבה השתמש הסטייליסטית הזקנה שלי. כשהנוסחה חזרה והלכנו לפגישה נוספת, שיחקנו עם צבעים וניסינו מבריק ורוד למראה ארוך יותר.
זהו עסק קטן ואנשים מחפשים שירות לקוחות יוצא דופן וחיבור אישי חזק
במקרה של חברות גדולות יותר וזיכיונות סלון, הלקוחות רוצים להיות בטוחים שהם לא מתעצבנים ולקבל סטייליסטית שתקשיב להם וירצה להיות שם. ביוגרפיות של מספרה באתר הסלון שלך יעשו זאת עבורך.
אין כלל קבוע, אבל טוב לזכור שאם השירות שלך נמשך יותר מכפי שיש לסטייליסטית שלך 10 דקות, או אפילו 10 דקות יותר מ -10 הדקות שאליהן היא מתוזמנת, טיפ של $ 5 עד $ 10 הוא מחווה נחמדה .